• Produkt polski
  • English version

Polityka zwrotów i reklamacji

ODSTĄPIENIE BEZ PODANIA POWODU (ZWROT TOWARU)

Dokonali Państwo niewłaściwego wyboru? Z nami nie muszą się Państwo obawiać wyboru niewłaściwego produktu. Odstąpienie od umowy bez podania powodu jest u nas możliwe do 30 dni.

Kiedy mogę odstąpić od umowy bez podania powodu?
U nas mogą Państwo zwrócić każdy towar, który został zakupiony w naszym sklepie. Wyjątkiem jest towar, który:

  1. został dostosowany lub wyprodukowany zgodnie z Państwa wymogami (np. pakowanie ozdobne produktu)
  2. którego nie można zwrócić z powodów higienicznych (np. otwarte wyroby kosmetyczne i inne, które mają bezpośredni kontakt ze skórą)

Informujemy, że towar pakujemy niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

Ponadto nie można odstąpić od umowy pakowania prezentowego towaru w momencie, gdy towar został już dla Państwa zapakowany. Chcielibyśmy uprzedzić, że zgodnie z prawem ponoszą Państwo odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru na skutek obchodzenia się z nim w inny sposób niż jest to konieczne do zapoznania się z charakterem, właściwościami i funkcjonowaniem towaru (np. jeśli używają Państwo perfum, perfum do pomieszczeń i auta także potem, gdy raz już je Państwo wypróbowali).

Jak mam postępować przy odstąpieniu od umowy bez podania powodu?
W terminie 30 dni od doręczenia towaru prosimy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Najlepiej skontaktować się z nami, pisząc na e-mail pure@pure-home.com.pl lub dzwoniąc pod numer tel. +48 532 522 871. Mogą Państwo także skorzystać ze wzorcowego formularza do odstąpienia od umowy, który znajdą Państwo tutaj.

Towar prosimy bezzwłocznie, najpóźniej jednak do 14 dni od dnia odstąpienia, wysłać na adres Pure Home Perfume ul. Polna 14, 62-800 Kalisz. Można go także doręczyć osobiście. Jeżeli w związku z zawartą umową otrzymali Państwo od nas bezpłatnie dodatkowy towar („prezent”), podlega on również zwrotowi.

Cenę zakupu towaru zwrócimy Państwu najpóźniej do 14 dni od dnia odstąpienia. Zgodnie z prawem możemy jednak wstrzymać płatność, dopóki nie zwrócą nam Państwo towaru. W przypadku, gdy odstąpią Państwo od umowy w ciągu pierwszych 14 dni od doręczenia towaru, przysługuje Państwu także zwrot kosztów dostawy towaru w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostawy towaru.

Czy mogę reklamować zamówienie?
Jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować zamówienie.

Reklamację możesz złożyć drogą mailową, wysyłając najlepiej zdjęcie uszkodzonego elementu oraz opis na maila pure@pure-home.com.pl. W sprawie reklamacji zakupionego produktu możesz również skontaktować się z naszą infolinią (+48 532 522 871 poniedziałek-piątek, godz. 8-17).

Kontakt
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące zwrotów oraz reklamacji, jeśli skontaktują się Państwo z nami, pisząc na e-mail: pure@pure-home.com.pl lub dzwoniąc pod numer tel. +48 532 522 871